Vanilla vrienden

Toen ik vanilla (= niet-kinky) Jessie vertelde dat ik kinky was, vroeg ze me of ik zwepen had. Oh, en kon ze die dan een keer lenen? Dat zou zo grappig zijn! Oh, en had ik dan ook van dat touw? Nee, ze was niet kinky, hoor. Het was gewoon zo, zo grappig!

aiming-highJessie heeft tegenwoordig een vriendje, Robin. Na een week daten, liet Jessie trots haar blauwe plekken zien. Én de zijne. Maar nee, ze waren niet kinky. Oh, en kon ik haar misschien een keer in zo’n bondage zetten? Gewoon voor de lol, natuurlijk. Ik bond haar een keer vast toen Robin er was, wenste ze veel plezier en ging naar mijn kamer om FetLife te checken. Tien minuten later stond er een Robin met ontbloot bovenlijf in mijn deuropening.
“Hella, heb je ook een ballgag?”
“Doe gewoon haar string in haar mond, joh.”
“…Goede! Thanks!”
Diezelfde avond zette ik Robin ook in een bescheiden bondage. Jessie vertelde later dat, dat niet zo haar ding was. “Maar het was wel heel leuk om hem te slaan! Jeweetwel, om wraak te nemen. Hij had me zo hard gemept!”

Toen ik een keer Jessies kamer inkwam, gooide ze de dekens van haar bed zodat ik een goede blik kon werpen op Robins private parts. “Want dan schaamt hij zich een beetje en dat vind ik leuk.” Om dezelfde reden geeft ze Robin graag een boner op straat. Jessie vertelt ook glunderend dat Robin het sexy vindt als ze tegenstribbelt in bed. Maar ze zijn niet kinky, hoor.

Jessie wilt altijd weten wat ik voor een kinky dingen doe, ter inspiratie.
“Je kunt hem in zijn gezicht slaan?”
“Oh, dat doe ik zo vaak! En hij bij mij. Laatst sloeg hij zo hard dat de tranen in mijn ogen stonden. Dat mag hij niet zien, want daar ben ik te stoer voor.” Maar ze zijn niet kinky, hoor.

Als kerstkado voor Robin heeft Jessie een french maid uniform gekocht en gedragen. Ze heeft beloofd om na zijn tentamens de outfit een weekend lang aan te trekken en al zijn wensen uit te voeren. Maar ze zijn niet kinky, hoor.

Jessie wil weleens mee naar zo’n kinky feest. En in de toekomst wil ze ook weleens met haar vriend naar een swingersclub. Dat is wel een beetje eng, dus waarom gaan mah man en ik dan niet mee? Hartstikke gezellig!

Jessie heeft aan haar vriendje gevraagd of hij misschien eens over haar heen wilt plassen. Ze weet niet of ze dat sexy vindt, maar waarom zou je het niet uitproberen?

“Jessie, jullie zijn gewoon perverts. ik ken genoeg kinksters die minder kinky zijn dan jullie.”
“Nee joh, wij zijn niet kinky. Kinksters doen van die rare dingen!”

Ik houd van mijn vanilla vrienden. 😀

Geef een reactie

