Femme Sauvage

Je bent zo mooi. Je hebt echt prachtige billen. Je bent zo lief. Zo ondeugend, zo sexy. Je hebt de mooiste haren, de fijnste lach, de meest sprekende ogen. Je bent sexy wanneer je kreunt, wanneer je komt, wanneer je me schopt. We hebben echt een klik, he? Dit was nog nooit zo fijn als met jou. Wauw, wat doe je dat goed. Wat ben je dapper, sterk, een lekker ding, een aantrekkelijke vrouw. Cutie, hottie, sexy, liefmeisje.

Ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad als op mijn werk. Hoerenlopers zijn lief! Mijn favoriete compliment kreeg ik na een sessie met een koppel, mijn wangen rood en haren als een ruwe bos krullen om mijn schouders na hete triosekses. Terwijl zijn vrouw al spinnend tegen hem aankruipt, kijkt de brave man met het kleine, ronde brilletje op naar me. “Je bent echt een femme sauvage.” Een wildevrouw.

Yeahhh.

Geef een reactie

