Boze gast

debozegastOp dit moment zijn de gastvrouw en manager van mijn sekshuis boos. Ik had een kennismakingsgesprek met een gast en gaf aan dat ik niet zeker wist of we een afspraak moesten inplannen. Zijn kinky voorkeuren waren niet echt mijn smaak. Hij wilde het toch proberen – tot ik aangaf dat ik op erotisch vlak niet all the way wilde gaan. Meestal vind ik dat tof, maar soms heeft je lichaam daar geen zin in. Chagrijnig ging hij weg, om vervolgens boos per telefoon contact op te nemen met de gastvrouw.

Hoe durfde ik! Schandaal! En nu zijn de gastvrouw en de manager boos. Op de gast. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om hierover te klagen? Ze vertellen hem duidelijk dat vrouwen toch echt zelf hun grenzen bepalen. Wat denkt hij, dat zij mij gaan verplichten om seks te hebben? Huisregel nummer 1; vrouwen mogen altijd gasten en ‘handelingen’ weigeren. En zelfs zonder huisregel – wij doen hier niet aan ongewenste seks (jeweetwel, verkrachtig), mijnheer. Dus zo gaat dat.

2 thoughts on “Boze gast

Geef een reactie

