Wie zijn de hoerenlopers?

Prostituanten hebben vaak een zekere kwetsbaarheid, betrokkenheid en algemeen fatsoen die zelden wordt genoemd. Ik herken mijn klanten niet in het beeld dat er in de media wordt geschetst van gewelddadige, achteloze “hoerenlopers”.

Prostituanten zijn, net zoals sekswerkers, geen homogene groep. Ik heb geprobeerd deze diversiteit te vangen in een aantal voorbeelden van mijn klanten. Al deze specifieke voorbeelden van echte klanten vertegenwoordigen een type prostituant dat ik vaak tegenkom.

Peter (60) is al jaren weduwnaar. Zijn vrouw was zijn eerste, enige liefde en hij is het daten moe. Hij wil geen vaste partner meer, maar zoekt wel intimiteit en aanraking. In ons jarenlange contact is hij gegroeid van verlegen en nerveus naar ontspannen en openhartig.

Mark (33) is een introverte accountant, de stille jongen op kantoor. Elke keer weer verwondert hij zich erover dat ik zo mooi en lief ben. We doen cheesy rollenspelletjes, liggen vaak in een deuk om onze eigen klungeligheid.

Willem (±45) is een olijke, grote Brabander met mooie pretogen. Hij reist teveel voor zijn werk voor een vaste relatie. Hij is een echt no-nonsense type die graag lange laklaarzen draagt wanneer hij me ziet. Zijn overduidelijke overgave en genot wanneer ik de leiding neem in onze interactie raken me iedere keer. Ik mis hem wanneer een tijd naar een collega gaat.

Joost (28) is een leuke, nerdy, slanke jongen. Hij vindt seks vanwege zijn autisme wat lastig. Bij elke afspraak bespreken we expliciet wat we wel en niet gaan doen. Ik blijf voortdurend helder communiceren wat mijn wensen en grenzen zijn – zo hoeft Joost niets te raden en kan hij zich richten op plezier.

David (51) en Anne (53) hebben me gevonden omdat Anne biseksueel is en graag samen met haar echtgenoot een ervaring wil hebben met een vrouw. David praat het meest in ons voorgesprek, dat vind ik verdacht. Wil Anne dit echt? Ik besluit om het wel te proberen, maar het initiatief eerst aan Anne te laten. Zodra we op de kamer zijn bespringt Anne me vol enthousiasme en vrij ik ineens met een prachtige, zeer opgewonden, oprecht kreunende en giechelende vrouw. Ik moet er een beetje van blozen. “Volgens mij zou Hella ook wel willen dat jij haar aanraakt, lief.” moedigt ze haar man aan, die verlegen met zijn voeten staat te draaien.

Anton (±68) is een kleine, serieuze man die ik eén keer heb gezien. Ik erger me een beetje aan zijn ombeholpenheid en kan hem niet goed lezen. Wanneer hij zijn kleren aantrekt, kijkt hij me voor het eerst echt aan. “Het, eh, lukte al een tijdje niet meer. Ik dacht dat ik het niet meer kon. Dit was het laatste dat we, mijn vrouw en ik, bedoel ik, wilden uitproberen. Ik ben zo blij, je hebt geen idee!”

Dennis (26) is mollig, jong van gezicht en studentikoos gekleed. We hebben een geweldige klik, delen hetzelfde gevoel voor humor en zijn allebei kinky. Bovendien zijn we beiden gek op pin ups en fifties mode. Ik kleed me mooi aan en Dennis neemt vintage kousen voor me mee. Ik adviseer hem om naar bdsm feesten te gaan omdat hij verdorie eindelijk een sexy, kinky vriendinnetje moet ontmoeten.

Patrick (±38) voelt zich ontzettend geconflicteerd. Hij is al bijna twintig jaar gelukkig getrouwd, maar er is een seksueel verlangen dat hij maar niet kwijtraakt. Hij moet er echt iets mee. Patrick wil ‘dominant’ zijn in bed. Ik stel wat vragen over deze wens en vertel over mijn eigen voorkeuren en grenzen. Op dit gesprek volgt een van de meest voorzichtige, tedere seksuele ervaringen die ik ooit hebt gehad. Hij is blij: “Het voelde zo bijzonder en heftig dat ik mocht bepalen wat we gingen doen.” Awww.

Diwan (35) en ik hebben wilde, soms wat ruige seks met veel dirty talk. Dat doe ik niet met iedereen, maar Diwan voelt prima aan wat wel en niet werkt. We checken voortdurend of de ander het nog naar z’n zin heeft en man oh man, wat is het sexy! Als ik achteraf grijnzend naar mijn collega’s toeloop, melden ze me droog dat het hele huis al heeft gehoord dat het leuk was.

Jan (±40) is een lompe boer met lompe handen. Gelukkig luistert hij goed naar aanwijzingen. Ik heb geen flauw idee wat zijn verhaal is, want hij praat amper. Ik vind onze afspraken niet zo boeiend, maar hij blijft terugkomen. Ik denk dat ik gewoon net het juiste uiterlijk heb voor hem.

Richard (52) is een onwijs lekker ding met een fijne, relaxede uitstraling. We kunnen eindeloos kletsen over onze gedeelde hobbies. Ik laat me helemaal meevoeren in zijn handen. De geeks in ons onderbreken de erotiek af en toe wel voor een technisch overlegje over de kinky shit die we doen. “Kijk je uit dat je mijn rechterbovenarm niet afknelt? Woah, hoe werkt die knoop?”

3 thoughts on “Wie zijn de hoerenlopers?

  1. Hoezo niet homogeen? Ze zijn -afgaande op jouw beschrijvingen- allemaal blank en oerhollands, dat vind ik behoorlijk homogeen ondanks de verschillende leeftijden en verhalen.

    En dat komt goed overeen met het meerendeel van Hollandsch fetlife. En sowieso trekt betaalde BDSM een heel andere doelgroep aan, dan gewoon “vanilla” seks werk, waarin je alleen/hoofdzakelijk (PIV)seks hebt met klanten.

    1. Ik doe niet alleen kinky sekswerk, Lily. Hoewel het merendeel van mijn klanten inderdaad blank (en vooral heul erg Brabants) is, aangezien ik werk in rural Brabant enzo, is dat zeker niet vanzelfsprekend. Ook in de voorbeelden die ik in dit bericht noem zit meer etnische diversiteit dan je erin ziet. Ik heb expres niet erg gefocust op uiterlijkheden. De namen komen uit een Nederlandse random namengenerator.

  2. Complimenten voor je weblog, zo zie je het ook van een andere kant, en krijg je een idee wat er in jullie hoofd omgaat 🙂 Gelukkig genieten jullie dus soms ook van jullie werk. Hoe kan je als klant zeker weten dat een prostituee haar werk voor het plezier doet en niet omdat ze door iemand gedwongen wordt, of om een verslaving te bekostigen? Zouden jullie niet een soort gilde van happy hookers kunnen oprichten?

Geef een reactie

